odżywki myprotein

Różne formy sportu

Obecnie znane są bardzo różne formy sportu.
Sportowcy mogą więc zawodowo pływać i skakać przez przeszkody oraz zjeżdżać na nartach i rzucać młotem.

Jednocześnie znane są zarówno indywidualne, jak drużynowe dziedziny sportu.

Do sportów drużynowych zaliczyć można koszykówkę i siatkówkę oraz piłkę nożną.

Natomiast do sportów indywidualnych na przykład strzelanie z łuku czy skoki przez płotki lub wzwyż.

Jednocześnie wiele osób traktuje uprawianie sportu po prostu jako swoje hobby, dzięki któremu mogą stale dbać o swoją dobrą kondycję.
Trzeba przyznać, że takie podejście do sportu jest bardzo chwalone przez lekarzy, ponieważ osoby trenujące sport uprawiają różne ćwiczenia, ale nie muszą się przemęczać.

Różne suplementy w Wikipedii

odżywki myprotein
Płynne suplementy ? składają się głównie z węglowodanów (50-70 %), białka (20 %), czasem z niską zawartością tłuszczu.

Wzbogacane witaminami i składnikami mineralnymi.

Rozcieńczane wodą lub mlekiem. Sportowe batony ? Dostępne w sklepach dla sportowców.
Najczęściej zawierają duże ilości białka i/lub węglowodanów, niekiedy z dodatkiem tłuszczy.
Wzbogacane witaminami i składnikami mineralnymi.
Stosowane jako przekąska między posiłkami, posiłek przed treningiem, uzupełnienie strat po wysiłku.
Jeżeli w składzie występuje L-karnityna, chrom lub wyciąg z garcynia Cambogia, pomagają spalać tkankę tłuszczową, redukować masę ciała oraz zmniejszają apetyt4.
Żele węglowodanowe ? składają się głównie z węglowodanów (60-70 %), oraz nieznacznych ilości białka i tłuszczu w opakowaniu do wyciskania.
Z dodatkiem BCAA, antyoksydantów, kofeiny, L-karnityny, minerałów4. Sportowe drinki ? płyny wysoko węglowodanowe, uzupełniające zużycie glukozy podczas wysiłku oraz gaszące pragnienie. Uzupełniają straty jonów sodowych, dzięki czemu zapobiegają odwodnieniu w wyniku pocenia organizmu. Zawartość składników mineralnych wpływa pozytywnie na pracę mięśni.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_(kulturystyka)

Po treningu - suplementy.

Cytat z Wikipedii
Po wysiłku należy przyjmować węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym (węglowodany szybko przyswajalne - cukry proste).
Ich stosowanie uzupełnia starty glikogenu mięśniowego. Niedostateczne uzupełnienie diety aminokwasami czy węglowodanami może w krótkim czasie doprowadzić do katabolizmu mięśni, co prowadzi do zaniku masy mięśniowej. Ogólnie przyjętą zasadą jest, że bezpośrednio po treningu przyjąć należy odpowiednio dużą dawkę węglowodanów (od 50g do nawet 150g), szybko wchłanialnego białka w postaci izolatu lub hydrolizatu białka serwatkowego (od 25g do 45g) oraz kreatynę (od 5g do 10g). Osoby ćwiczące wyjątkowo ciężko powinny także przyjmować porcję aminokwasów rozgałęzionych BCAA lub glutaminyŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_(kulturystyka).
Dodane: 07-11-2016 05:58

Tagi: sklep odżywki sport zdrowie myprotein białka

Widok do druku:

odżywki myprotein