Lepkość Zmiana lepkości płynu hamulcowego pod wpływem różnic temperatury powinna być jak najmniejsza, aby hamulce mogły niezawodnie działać w szerokim zakresie temperatur (od -40 °C do +100 °C).W przypadku układów hamulcowych z ABS zachowanie możliwie małej lepkości w niskich temperaturach jest szczególnie ważne. Ściśliwość Ściśliwość płynu hamulcowego powinna być mała i możliwie niezależna od temperatury. Ochrona przed korozją Według normy FMVSS 116 płyny hamulcowe nie powinny oddziaływać korozyjnie na metale stosowane w układach hamulcowych.W celu uzyskania wymaganych własności antykorozyjnych płynu stosuje się odpowiednie dodatki. Wszystkie płyny hamulcowe z wyjątkiem DOT5, którego głównym składnikiem są silikony, działają agresywnie na skórę i powłokę lakierową samochodu.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82yn_hamulcowy
Takie osoby, które są zainteresowane sprzedażą posiadanych przez siebie części samochodowych zwykle zamieszczają ogłoszenia w gazetach codziennych lub na stronach internetowych.
Wiadomości o ich ofertach rozchodzą się także dzięki temu, że osoby posiadające samochody lubią rozmawiać na ich temat.Często trafiają do nich części samochodowe odsprzedawane przez osoby prywatne.
Historia motoryzacji w Polsce (1900-1939) Policjant kieruje ruchem w Warszawie, listopad 1939 Początki motoryzacji sięgają okresu sprzed I wojny światowej.
W Warszawie w przededniu wybuchu wojny było zarejestrowanych 400 samochodów.
Między poszczególnymi zaborami wyraźne były różnice w jakości dróg, jak i w zasadach ruchu drogowego (przykładowo w Austro-Węgrzech obowiązywał ruch lewostronny). W 1924 było w Polsce 7500 samochodów, w 1927 16 0002, w 1929 29 4233, w 1931 27 0002, w 1935 24 8213.Zaczęła się rozwijać komunikacja autobusowa, jednak kryzys gospodarczy w latach 1929?1935 spowodował pewien regres w motoryzacji, przykładem tego zjawiska może być liczba taksówek, która przed wybuchem II wojny światowej nie zdołała przekroczyć stanu z roku 1929. W drugiej połowie lat dwudziestych wprowadzono w Warszawie sygnalizację świetlną, a w pewnym momencie liczba aut w stolicy osiągnęła liczbę 3500.
Znaki drogowe w Polsce pojawiły się w 1927 r., jednak prawidłowa jazda była wówczas egzekwowana jedynie w obrębie miast4. Pierwsze stacje benzynowe w Polsce (zwane pompami) pojawiły się w 1924 w Warszawie (wcześniej benzynę kupowało się w aptekach i składach chemicznych).rzadka sieć stacji benzynowych uniemożliwiała normalne korzystanie z samochodu5.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Motoryzacja.