salon kosmetyczny żoliborz

Atuty profesjonalnego makijażu

salon kosmetyczny żoliborz W ofercie większości gabinetów kosmetycznych znajdziemy sporo usług dotyczących makijażu.
Może być to zarówno makijaż okolicznościowy, związany z ważnym wydarzeniem, w którym zamierzamy brać udział, jak i makijaż permanentny, wykonywany na stałe.
Największą popularnością cieszy się jedna makijaż okolicznościowy, wykonywany na przykład na Sylwestra czy własny ślub.

W takich chwilach każda kobieta chce wyglądać zniewalająco, a jest to możliwe właśnie dzięki korzystaniu z profesjonalnej pomocy makijażystki.

Największą zaletą takiego makijażu jest przede wszystkim jego o wiele dłuższa trwałość w porównaniu do makijażu wykonanego własnoręcznie w domu za pomocą kosmetyków dostępnych w drogeriach.

Pozytywne strony wizyty w salonie kosmetycznym

Profesjonalne zabiegi kosmetyczne, którym możemy poddać się w specjalnych salonach spa mają wiele zalet.

Doskonale można to zauważyć na przykładzie wykonywanego w salonach kosmetycznych manicure.

Dzięki specjalnym substancjom, które posiada kosmetyczka nasze paznokcie mogą być o wiele ładniejsze, a nałożony na nie lakier dłużej może utrzymywać się na płytce paznokcia.
Chociaż istnieje na rynku spory wybór, jeśli chodzi o lakiery do paznokci, to kosmetyczka na pewno posiada o wiele lepszej jakości produkty.
Co więcej, niejedna kosmetyczka stwarza na paznokciach prawdziwe arcydzieła, misterne wzroki, co jest na pewno olbrzymią zaletą profesjonalnego manicure, a tego nie jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie

Wiesz skąd pochodzi szampon?

Słowo "shampoo" pochodzi od nazwy tradycyjnego perskiego i hinduskiego masażu włosów z użyciem wyciągów z ziół, a do Europy trafiło dzięki żeglarzom. Jeszcze na przełomie XIX i XX wieku do mycia głowy wykorzystywano szare mydło, które z uwagi na zasadowy odczyn miało niekorzystny wpływ na włosy - stawały się matowe i trudne do rozczesania.
Aby temu zapobiec, stosowano dodatkowo środki o odczynie kwaśnym, np.
ocet. W 1903 r. Hans Schwarzkopf wprowadził na rynek pierwszy szampon w proszku rozpuszczalnym w wodzie, który dzięki niskiej cenie (20 fenigów za saszetkę) szybko zyskał popularność.

W 1908 r.

asortyment Szwarzkopfa obejmował już szereg szamponów na bazie jajek, dziegciu i rumianku. Od 1909 r. szampony w proszku produkowano w USA - puszka produktu Canthrox kosztowała 50 centów i wystarczała na 15 myć. Według producenta szampon miał zapobiegać łupieżowi, wypadaniu włosów oraz siwieniu. W 1927 roku, już po śmierci Swarzkopfa, jego firma wprowadziła na rynek pierwszy szampon w płynie, który natychmiast stał się rynkowym przebojem.
W kolejnym roku firma opatentowała pierwszą odżywkę do włosów o nazwie Szwarzkopf Haarglanz. Na lata 40.
XX w.
przypadł dalszy rozwój rynku szamponów.
W USA pojawił się Lustre-Creme - do jego reklamy producent zatrudnił m.

in.

Marilyn Monroe i Elizabeth Taylor.

Slogan reklamowy brzmiał: "cztery na pięć gwiazd Hollywoodu używa Lustre-Creme".

Tymczasem w 1949 r.
w sprzedaży pojawił się Schauma Swarzkopf, a jego nazwa (niem.

Schaum - piana) stała się w RFN synonimem szamponu. Pierwszy polski szampon w płynie został wyprodukowany w latach 60.

XX wieku - nosił nazwę Finezja, a jego producentem była firma Miraculum z Krakowa.

Następnie na rynku pojawił się znany do dziś szampon dla dzieci Bambino. 1 Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Szampon.