Zadbaj, aby twój dom był ciepły

ych, logistycznych i sportowych. Wady i zalety: Zalety: Wady: Grzejnik nadmuchowy jest połączeniem grzejnika konwektorowego z wentylatorem napędzanym energią elektryczną. Źródłem energii cieplnej jest najczęściej prąd

Dodane: 26-10-2017 05:25
Zadbaj, aby twój dom był ciepły

Centralne ogrzewanie Rodzaje grzejników i kilka faktów z Wikipedii

Promienniki obecnie należą do najchętniej stosowanych urządzeń grzewczych stosowanych w dużych obiektach przemysłowych, logistycznych i sportowych.

Wady i zalety:

Zalety:

Wady:

Grzejnik nadmuchowy jest połączeniem grzejnika konwektorowego z wentylatorem napędzanym energią elektryczną. Źródłem energii cieplnej jest najczęściej prąd elektryczny (sporadycznie woda, zasadniczo stosowana w samochodach). W ostatnich latach ciepło wytwarzane jest w nowoczesnych kominkach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie


Krótka definicja z Wikipedii. Centralne ogrzewanie Regulacja

Działanie zaworu z głowicą:

Innym przykładem regulacji lokalnej jest układ sterujący systemem grzewczym opartym na rozproszonych źródłach energii takich jak na przykład promienniki i nagrzewnice gazowe, gdzie na jednej hali kilka lub kilkadziesiąt urządzeń łączone działają w odniesieniu do kilku lub kilkunastu punktów pomiaru temperatury, dzięki czemu każde źródło energii, promiennik czy nagrzewnica, może bezpośrednio reagować na lokalne wahania temperatury.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie


Sposób na zwiększenie liczby klientów

Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.